نازنین ترین نازنین منـ

خرید بک لینک

سلام دردانه ی بهشتی منـــ...

این روزا دلم چقدر بی تاب است...

گه گاهی انقدر غمگینم که میگویم ای کاش من می مردم

و نجات می یافتم از این دنیا...

ای کاش...

ولی خیال های با تو بودن دست از سرم بر نمی دارد

تنها به عشق تو

و تنها به امید روزهای با تو بودن این آرززو را کنار می گزارم...

تنها دلیل نفس کشیدنم به امید تو زنده ام..



[ موضوع : #برای گل دخترم]

❤برایـ دردانــه ام❤...

ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: يکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت: 17:13

صفحه بندی