سلام به همه.امروز از دوستای وبی که این 2 ماه باهاشون آشنا شدم حرف میزنم.اولین دوست ما کسی نیست جز:پریناز مهربون و خوشکلکه معصومه جان براشون مینویسه:http://parinaz1395.niniweblog.com/پریناز عزیزم همیشه سالم و سلامت باشیو انشا الله که معصومه ی عزیز از دانشگاه رفتنت برات بنویسه.خوشکل خانوم.و معصومه عزیزم واقعا مهربون و خوبیکه وقتت رو در اختیار پری کوچولو قرار دادایو سه فرشته:چندی پیش وبلاگ نیروانای نازنین رو دیدمو حسابی عاشق خودش و اسمش شدمبعد از نیروانا وبلاگ دو تا داشیش یعنی اهورا جانو مزدا جان رو دیدم که اونا هم حسابی خوشتیپ و ناز بودند.مامان فریبا ی عزیزم انشاالله که کنار سه تا فرشتهو همسرتون زندگی خوب و پر عشقی داشته باشید.ویلاگ این سه تا فرسته :نیروانا جونممم(من عاشق این دخملم):http:/irvana.niniweblog.com/آقای اهورای موفرفری ناز:http://ahuramahdavi.niniweblog.com/و آقا مزدا کوچولو ی شیرین:http://mazda.niniweblog.comراستی به نظر منمامان فریبا و پدرتون سلیقه ی خوبی دارندو اسم های که برای شماسه تا فرشته انتخاب کردن حرف ندرهانشاالله که دانشگاه رفتنتون رو ب ❤برایـ دردانــه ام❤...
ادامه مطلبما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: يکشنبه 26 دی 1395 ساعت: 20:15