❤برایـ دردانــه ام❤

خرید بک لینک
فرزند شیرین آینده ام سلام...دردانه ی من مبادا یه وقت فکر کنی فراموشت کردم!نه جانم تو رو نمیشه فراموش کرد!و من هر روز برا تو نقشه های رنگ رنگ میکشم!که اگه یه روز اومدی به زمینهمونی باشی که آرزوش رو داشتمو همونجوری بزرگ بشی که من بزرگ نشدم!و کسی بشی که خودش رو خوشبخت ترین بدونه!دردانه ام!تو ❤برایـ دردانــه ام❤...ادامه مطلب

ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 4:48

❤برایـ دردانــه ام❤...

ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: يکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت: 17:13

سلام دردانه ی بهشتی منـــ...این روزا دلم چقدر بی تاب است...گه گاهی انقدر غمگینم که میگویم ای کاش من می مردمو نجات می یافتم از این دنیا...ای کاش...ولی خیال های با تو بودن دست از سرم بر نمی داردتنها به عشق توو تنها به امید روزهای با تو بودن این آرززو را کنار می گزارم...تنها دلیل نفس کشیدنم به امید تو زنده ام..[ موضوع : #برای گل دخترم] ❤برایـ دردانــه ام❤...ادامه مطلب

ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: يکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت: 17:13

دختـــــرم،تــــاج سرممن و تــــو ،هر دو ز یکـــــ آغازیــــمتو همان مـــــادر فرداهایـــی،من همان دخـــــتر دیــــروزینمنقشه ی کهـــنه ی دیروزی مــن ،نقش فـــردای تو نیستــــــخوبــــ مـــیدانم من،با همیــــن چشمنباید به جهانــتــــــ نگریستـــــ...کــــاش میدانستـــــــیمادرتـــــــ با همه هم نســــلانشــ..بذرهـــــای بدوی میپاشید،تا تو با آن پسر همســایههر دو،یکســـــان و برابر باشیدتا اگر ســاده سلامش کردیکس نگوید که عجـبــــــ !عاشـــق بود!برسی تا به نهــــایتـــــ،تا بدان قلــــــه ی اوجکه تـــو را لایــــق بودمنع تصویر نگـــــردی هرگزنه به سبک و مدل ترسیمتـــــــنه خدا ناکرده سر اعلامیــــه ی ترحیمتــــــ!آرزویم اینستــــــ،که در آییـــنه ی فردایی تونه تو حـــــوا باشی،و نه شویتــــ آدمهمه انســـــان باشـــیمو من آن مادر دیـــــروزی نه،که همان دخــــتر امروز شومو بر این فاصــــــله ها،با قدمهـــــای توپیـــــروز شومـ....[ موضوع : #برای گل دخترم] ❤برایـ دردانــه ام❤...ادامه مطلب

ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: يکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت: 17:13

سلام به همه.امروز از دوستای وبی که این 2 ماه باهاشون آشنا شدم حرف میزنم.اولین دوست ما کسی نیست جز:پریناز مهربون و خوشکلکه معصومه جان براشون مینویسه:http://parinaz1395.niniweblog.com/پریناز عزیزم همیشه سالم و سلامت باشیو انشا الله که معصومه ی عزیز از دانشگاه رفتنت برات بنویسه.خوشکل خانوم.و معصومه عزیزم واقعا مهربون و خوبیکه وقتت رو در اختیار پری کوچولو قرار دادایو سه فرشته:چندی پیش وبلاگ نیروانای نازنین رو دیدمو حسابی عاشق خودش و اسمش شدمبعد از نیروانا وبلاگ دو تا داشیش یعنی اهورا جانو مزدا جان رو دیدم که اونا هم حسابی خوشتیپ و ناز بودند.مامان فریبا ی عزیزم انشاالله که کنار سه تا فرشتهو همسرتون زندگی خوب و پر عشقی داشته باشید.ویلاگ این سه تا فرسته :نیروانا جونممم(من عاشق این دخملم):http:/irvana.niniweblog.com/آقای اهورای موفرفری ناز:http://ahuramahdavi.niniweblog.com/و آقا مزدا کوچولو ی شیرین:http://mazda.niniweblog.comراستی به نظر منمامان فریبا و پدرتون سلیقه ی خوبی دارندو اسم های که برای شماسه تا فرشته انتخاب کردن حرف ندرهانشاالله که دانشگاه رفتنتون رو ب ❤برایـ دردانــه ام❤...ادامه مطلب

ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: يکشنبه 26 دی 1395 ساعت: 20:15

صفحه بندی