دردانه ام....
گل خوش بوی بهشتی
نازنینم
تو هنوز کنارم نیستی...
اما اینجا
همین حوالی
یک عاشقانه ی آرام
انتظارت را میکشد
گل خوش بوی من
مینویسم تا زمنی که تو می آیی
تا آن زمان خیلی مانده است
و دل من خیلی بی تاب تر...

[ موضوع : ]
❤برایـ دردانــه ام❤...ما را در سایت ❤برایـ دردانــه ام❤ دنبال میکنید
برچسب: با با بازی,با ی با ی, نویسنده: بازدید: 32