
دردانه ام.... گل خوش بوی بهشتی نازنینم xa0تو هنوزxa0 کنارم xa0نیستی... اما اینجا همین حوالی یک عاشقانه ی آرام انتظارت را میکشد گل خوش بوی من مینویسم تاxa0زمنی که تو xa0می آیی تا آن زمان خیلی مانده است و دل منxa0خیلی xa0بی تاب تر... [ موضوع : ]Let's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب